Hallo, ik ben Kate.
Ik ben je persoonlijke digitale assistent en sta in KBC Mobile klaar om je te helpen. Je kunt me vragen stellen over je bankzaken of verzekeringen. Als je dat wilt, kan ik ook zelf het initiatief nemen. Ik stel me graag even aan je voor. 😉
Heb je al KBC Mobile? Ontdek waar je Kate kunt vinden
We kunnen schrijven of praten met elkaar
Enkele voorbeelden van wat ik al voor je kan doen
Geld overschrijven
Wil je iemand betalen? Ga naar mijn startscherm en schrijf of zeg dan onderaan ‘Hallo Kate, schrijf geld over’. In enkele stappen help ik je dan door de verrichting.
Verzekeringsbewijs tonen
Heb je een ongeval met je wagen of vraagt een politieagent je verzekeringsbewijs? Zeg of schrijf dan onderaan in mijn startscherm ‘Hey Kate, toon het verzekeringsbewijs van mijn voertuig’.
Een betaling opzoeken
Wil je weten of je elektriciteitsrekening al betaald is? Zeg of schrijf dan onderaan in mijn startscherm ‘Hey Kate, is mijn elektriciteitsfactuur al betaald?’. Ik antwoord je onmiddellijk.
Hier vind je een overzicht van alles wat ik intussen voor je kan doen. Kom geregeld een kijkje nemen, er komen steeds nieuwe zaken bij.
Ook mijn collega’s zijn er om te helpen!
Binnenkort ben ik wellicht de eerste aan wie je denkt om een vraag over KBC te stellen. Maar natuurlijk blijven wij, de medewerkers van je vertrouwde KBC-kantoor voor je klaarstaan.